موسسه آموزش عالي امام جواد (ع) يزد

برگزاری دوره استانداردسازی گزارشات سامانه گلستان برای کارکنان

اولین دوره استانداردسازی گزارشات سامانه گلستان برای کارکنان دانشگاه در روز سه‌شنبه مورخ 31 اردیبهشت ماه برگزار گردید.
به گزارش واحد روابط عمومی و به همت واحد طرح و برنامه، دوره استانداردسازی گزارشات سامانه گلستان با حضور اکثریت کارکنان دانشگاه در روز سه‌شنبه مورخ 31 اردیبهشت‌ماه در سایت کامپیوتری شماره 2 برگزار گردید. سرکارخانم توانگر «مدیر طرح و برنامه»، هدف از برگزاری این دوره دو ساعته را یکسان‌سازی دانش کلیه کارکنان دانشگاه نسبت به سامانه گلستان و استانداردسازی گزارشات آن جهت استفاده بهینه از اطلاعات این سامانه عنوان کرد. آقای حاجی‌مرادی «مدیر واحد آموزش» در ابتدای جلسه ضمن تأکید بر اهمیت اطلاع دقیق کلیه کارکنان از امکانات سامانه گلستان افزود، پایش اطلاعات موجود در سامانه گلستان می‌تواند مرجع خوبی برای برنامه‌ریزی‌های کلان دانشگاه باشد.


گفتنی است در ادامه جلسه سرکارخانم حسینی «کارشناس واحد آموزش»، ضمن مروری بر گزارشات پرکاربرد و مفید در سامانه گلستان، برخی از گزارشات و پردازش‌های ویژه‌ی این سامانه را تشریح نمود. در ادامه جلسه برخی از مشکلات موجود در خصوص دانشجویان و سامانه گلستان توسط مدیران وکارشناسان گروه مطرح گردید و بررسی آن‌ها در دستور کار قرار گرفت.


خانم توانگر در پایان جلسه ضمن قدردانی از مشارکت حداکثری کارکنان در این جلسه، همکاری آنها در خصوص تدوین فایل جامع راهنمای سامانه گلستان ویژه دانشگاه امام جواد(ع) را خواستار شد.
قابل‌توجه آنکه جلسات بعدی این دوره با نگاهی تخصصی‌تر نسبت به گزارشات و به طور تفکیکی با حضور کارکنان در بخش‌های مختلف برگزار خواهد شد.