موسسه آموزش عالي امام جواد (ع) يزد

تعیین نحوه ارائه خدمات اداری به مراجعین در نیمه دوم فروردین ماه

تا اطلاع ثانوی، جهت ارائه خدمات اداری و آموزشی به دانشجویان، از شیوه «دورکاری» استفاده می‌گردد.

به گزارش واحد روابط عمومی پیرو مصوبه هیأت رئیسه مورخ ۱۵ فروردین ۹۹، در خصوص نحوه ادامه فعالیتهای دانشگاه امام جواد(ع) با توجه به تصمیمات فعلی ستاد ملی مدیریت کرونا و تأکید بر حضور حداقلی افراد در محل کار، به اطلاع میرساند:
 
- تا اطلاع ثانوی کلیه فعالیتهای اداری دانشگاه تعطیل بوده و در صورت لزوم با هماهنگی بعمل آمده با مدیر هر بخش بصورت دورکاری و از طریق فضای مجازی صورت خواهد پذیرفت؛ لذا از کلیه همکاران و اعضای هیأت علمی انتظار میرود تمام تلاش خود را در خصوص برگزاری هر چه بهتر کلاسهای آموزشی بصورت الکترونیکی و پاسخگویی به دانشجویان عزیز طبق مصوبات معاونت آموزشی دانشگاه بکار گیرند.

بدیهی است همکاران بابت نحوه و زمان دورکاری می‌بایست با مدیر خود هماهنگ کرده و در صورت تشخیص مدیر به حضور فیزیکی آنها در محل دانشگاه، حضور همکاران از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۳:۰۰ الزامی خواهد بود.

ضمناً همکاران باردار و افرادی که سابقه بیماری‌های خاص یا کرونا دارند می‌بایست ضمن اطلاع و هماهنگی با مدیر مربوطه از حضور در محل دانشگاه خودداری نمایند.