موسسه آموزش عالي امام جواد (ع) يزد

آغاز پذیرش مقطع کارشناسی بر اساس سوابق تحصیلی (مرحله تکمیل ظرفیت) سال 1399

ثبت نام از پذیرفته شدگان بر اساس سوابق تحصیلی (مرحله تکمیل ظرفیت) سال 1399 در روزهای سه شنبه الی پنجشنبه مورخ 23 لغایت 25 دی ماه انجام میگردد.
موسسه آموزش عالی امام جواد(ع) با تبريك به كليه پذيرفته شده های پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی (مرحله تکمیل ظرفیت) سال 1399 به اطلاع مي رساند كه ثبت نام اين دانشگاه  علاوه بر اینکه به صورت حضوری انجام می گیرد به صورت غيرحضوري نیز انجام می شود لذا پذيرفته شده هایی که به هر دلیل نمی توانند در تاریخ های 23 الی 25 دی ماه به صورت حضوری مراجعه نمایند، می توانند پذیرش غیر حضوری را انجام داده و نسبت به ارسال پستی مدارک خود اقدام نمایند.

دریافت فایل مدارک مورد نیار جهت ثبت نام

برای انجام ثبت نام به سامانه آموزشي موسسه آموزش عالی امام جواد(ع) (سیستم گلستان) مراجعه نموده و از طریق مسیر آموزش - پذیرش-  "پذیرش غیر حضوری دانشجویان جدیدالورود" مراحل ثبت نام را دنبال نمایید.

•    اتصال به سیستم گلستان به وسیله Internet Explorer نسخه10 به بالا انجام می گیرد.
•    دریافت شناسه کاربری و رمز ورود به سیستم گلستان
برای ورود به سیستم گلستان ، شناسه کاربری کد ملی می باشد که U991  به ابتدای آن اضافه شده است مثلا برای شماره ملی 23456789 شناسه کاربری U99123456789 می باشد و گذر واژه شماره ملی می باشد.
ب – مدارک لازم جهت بارگذاری: مدارکی که لازم است پذیرفته شدگان گرامی اسکن نمایند تا در مراحل ثبت نام غیرحضوری ( اینترنتی)  بارگذاری شود اندازه هر فایل حداکثر 200 کیلو بایت و با فرمت .jpg و کیفیت بسیار خوب و اصل آنها را در زمان مراجعه برای ثبت نام حضوری ارائه نمایند:
الف - روی کارت ملی
ب- پشت کارت ملی
ج- کلیه صفحات شناسنامه
د- عکس 3در 4 با پسوند .jpg و حداقل اندازه 200 پیکسل عرض و 300 پیکسل ارتفاع بعد از حذف کردن حاشیه های اضافی تصویر تهیه شده باشد.
پوشش مناسب و زمینه سفید الزامی می باشد.
ه-کارت پایان خدمت یا معافیت دائم نظام وظیفه برای پذیرفته شدگان فاقد معافیت تحصیلی
و-اسکن اصل یا گواهی موقت مدرک دیپلم و ریز نمرات آن
ز-اسکن اصل یا گواهی موقت مدرک پیش دانشگاهی برای دارندگان مدرک پیش دانشگاهی و ریز نمرات آن
ح) پرداخت شهریه علی الحساب به مبلغ 500000 تومان و مابقی شهریه طی حداکثر 4 فقره چک هنگام تحویل مدارک در امور مالی دانشگاه انجام می گیرد.
بعد از تکمیل مشخصات و پرداخت الکترونیکی شهریه و اتمام کلیه مراحل گواهی پذیرش غیر حضوری را از سیستم گلستان پرینت نموده و.هنگام تحویل مدارک به آمورش تحویل نمایند.
برای تحویل مدارک در تاریخ 23 الی 25 دی ماه در ساعات اداری به اداره آموزش مراجعه نمایید یا مدارک را از طریق پست پیشتاز ارسال نمایید.